Google firma
NFC a QR kódy
Objednávka, Doručení, Reklamace
Bezpečnost a shromažďování dat
Firmy.cz
Sociální sítě
Booking
TripAdvisor
Jak vyzvat zákazníka aby mě sledoval na sociálních sítích?
Vyzvat zákazníka ke sledování vašeho profilu na sociálních sítích můžete například takto:
- Přímá výzva:
„Sledujte nás pro aktuální novinky a speciální nabídky!“ - Nabídka výhod:
„Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o našich akcích a slevách? Sledujte nás!“ - Doporučení zákazníků:
„Líbí se vám naše produkty/služby? Sledujte nás a podělte se o své zkušenosti!“ - Odměna za sledování:
„Sledujte nás a získejte přístup k exkluzivním nabídkám a slevám!“
Je jen na vás, který z příkladů se nejlépe hodí pro vaše podnikání.